dr n. społ. Agnieszka Put
Zainteresowania naukowe:
1. Ekonomia i zarządzanie w organizacjach publicznych
2. Kultura organizacyjna organizacji publicznych
3. Motywacja i motywowanie pracowników
4. Zarządzanie zespołem
5. Komunikacja w organizacjach publicznych
6. Public relations
Najważniejsze publikacje naukowe:
1. A. Put, K. Hojeński: Benefits and threats for consumers of free-to-play games. W: Challenges for Companies and Consumers in International Market. Red. S. Smyczek, J. Matysiewicz, K. Fam. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (2018).
2. A. Put, G. Polok, M. Kapias: Rola mediów w rodzinnym sposobie spędzania czasu wolnego z perspektywy przeprowadzonych badań. W: Media w rodzinie w perspektywie pastoralno-społecznej. Red. I. Celary, G. Polok. Księgarnia św. Jacka, Katowice (2018).
3. A. Put, A. Gniady, A. Kopeć: Marketing społecznościowy jako narzędzie promocji kultury na przykładzie akcji Muzeum Śląskiego „Rozpocznij od kultury”. W: Biznes w kulturze – kultura w biznesie. Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne. Red. B. Reformat, A. Kwiecień, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (2017).
4. A. Put: Typologie i modele kultury organizacyjnej. W: Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne. Orientacja, uwarunkowania i efekty. Red. A. Frączkiewicz-Wronka, I. Marzec. Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (2015).
5. A. Put, I. Marzec: Wpływ kultury organizacyjnej na motywację i zaangażowanie organizacyjne pracowników organizacji świadczących usługi społeczne. W: Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne. Orientacja, uwarunkowania i efekty. Red. A. Frączkiewicz-Wronka, I. Marzec. Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (2015).